Pogoji poslovanja
UVOD
www.cha.si je spletna trgovina, katero upravlja podjetje CHA d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji v sistem spletne prodajalne CHA, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik.
NAROČANJE
Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče naročilo v času od izdaje naročila do prejema obvestila, da je naročilo v obdelavi. Naročilo lahko prekliče s klicem na tel. 01 4212440 in 01 2527010 ali s sporočilom na elektronski naslov info@cha.si.
V primeru, da ponudnik ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, lahko naročilo zavrne v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu ali na sedežu ponudnika v delovnem času.
Prejeto naročilo
Po oddaji naročila, kupec prejme potrdilo po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje. Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter
si v primeru nejasnosti pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko.
Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE
Ob prevzemu blaga je kupec dolžan preveriti količino in kakovost blaga. V kolikor kupec ugotovi, da blago ni dostavljeno pod dogovorjenimi pogoji ali da ima napako, ima pravico, da blago vrne. Kupnino vam bomo najkasneje v roku 15 (petnajstih) dni vrnili po pošti ali na vaš račun (le tega morate ob zahtevi za vračilo navesti). Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za vračilo.
Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo, stroški vrnitve so na strani kupca. Odstop od nakupa čajev ni mogoč.
Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani ter v nepoškodovani originalni embalaži.
Vračilu obvezno priložite originalen račun.
V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na naslovu, tel. številkah ali e-mailu: info@cha.si
CHA d.o.o.
Stari trg 3
1000 Ljubljana
01 4212 440
01 2527 010
CENE IN NAČINI PLAČILA
Objavljene cene v elektronski trgovini in izdane ponudbe veljajo na dan naročila!
V primeru napak si pridržujemo pravico do sprememb.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Cene so končne v EUR in vsebujejo DDV.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- gotovina ob prevzemu (Pošta Slovenije zaračunava nakaznico)
- predračun ( nakazilo na TRR )
- plačilna oziroma kreditna kartica ( Mastercard/Eurocard, Visa, Karanta )
- Flik ( preprost in hiter način plačila s potrditvijo v vaši mobilni aplikaciji, ki jo uporabljate za izvajanje Flik plačil )
DOSTAVA
Dostavo naročenega blaga na naslov kupca bo izvedla hitra pošta GLS ali izjemoma Pošta Slovenije in sicer praviloma v dveh delovnih dneh. Dolgoletne izkušnje dostavnih služb zagotavljajo hitro in varno dostavo. V času transporta je blago zavarovano.
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri hitri pošti GLS oz. Pošti Slovenije.
Skupaj z njimi bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Omogočamo dostavo na drug naslov (vpis ob naročilu). Tak način je primeren, če želite prejemnika prijetno presenetiti oz. ga obdarovati. Pri tem načinu je potrebno naročeno plačati pred odpremo pošiljke.
Cenik dostave
Za naročila v vrednosti nad 40,00 €, nudimo brezplačno dostavo po Sloveniji.
CENA DOSTAVE DO VREDNOSTI BLAGA 40 € PREKO KURIRSKE SLUŽBE GLS ali POŠTA SLOVENIJE
Cena v EUR z DDV |
4,00 € |
Pošta Slovenije ob plačilu z gotovino zaračunava plačilni nalog v višini 1,07% vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05€ (enako, kot če bi plačali položnico na pošti).
CENA DOSTAVE ZA VSE DRŽAVE EVROPSKE SKUPNOSTI PREKO GLS:
Država |
Cena v EUR z DDV |
Avstrija |
9,00 € |
Belgija | 9,00 € |
Češka | 14,00 € |
Danska | 11,00 € |
Estonija | 18,00 € |
Finska | 18,00 € |
Francija | 14,00 € |
Grčija | 20,00 € |
Hrvaška | 5,50 € |
Irska | 20,00 € |
Italija | 11,00 € |
Latvija | 18,00 € |
Luksenburg | 9,00 € |
Madžarska | 14,00 € |
Nemčija | 10,00 € |
Nizozemska | 9,00 € |
Portugalska | 20,00 € |
Romunija | 18,00 € |
Slovaška | 14,00 € |
Španija | 18,00 € |
Švedska | 18,00 € |
Za vse nejasnosti prosimo pokličite 01 / 4212 440, 01 / 2527 010 ali pošljite e-mail na info@cha.si.
OSTALO
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Več o varovanju osebnih podatkov si lahko preberete na: Varstvo osebnih podatkov
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi spletna trgovina ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Prodajalec omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.